Batzordeak

 

 

BATZORDE PEDAGOGIKOA (irakasleak)

Partaideak:

 

Iraitz (ikasketa burua), Aitziber (Aholkularia), Maite (HH tutorea) eta Ibon (berezilaria).

Eguna, ordua, maiztasuna:

 

Astelehenero. 11:30-12:30

Ikasturterako helburuak:

 

-Metodologiaren arlo ezberdinak aztertu.

-Jasangarritasun irizpideak berrikusi.

- Ebaluaketa, erregistroak  eta  ebaluaketa tresnen azterketa eta hausnarketa bultzatu

- Gelatik kanpora ateratzearen inguruko lanketa

Metodologia ( zer landu, zein gidoi jarraitu):

 

Aurre-ikusitako gaiak landu atalez atal eta irakasle taldeari lanketa proposatu

Aurre ikusitako ekintzak:

 

- Irakasleen artean batzordearen helburuak diren gaien lanketa antolatu astez aste

Ebaluazioa

(Hiruhileko amaieran eta ikasturte amaieran aztertzeko adierazleak)

 

- metodologiaren arlo ezberdinak landu dira

- jasangarritasun irizpideak berrikusi dira

- ebaluazioaren inguruko hausnarketa egin eta erabakiak hartu eta ezarri dira

- Ikasleak geletatik ateratzen dira hainbat ekintza egitera

 

KANPO ESPAZIOAREN BATZORDEA (batzorde mistoa)

Partaideak:

 

Irakasleak: Eider (zuzendaria-LH tutorea), Iñigo (LH tutorea), Maider (LH tutorea)  eta Ibon (berezilaria).

Ikasleak: Josckha, Iradi, Maria, Suhar eta Paula

Gurasoak: Unai, Gorane, Oroitz, Urko eta Izaskun

Udaletxeko ordezkaria: Eztixu

Eguna, ordua, maiztasuna:

 

Hilean behin, asteartetan 16:10.

Ikasturterako helburuak:

 

 

Metodologia:

 

Komunitate osotik jasotzen diren proposamenak aztertu eta aurrera eraman.

Aurre ikusitako ekintzak:

 

 

Ebaluazioa:

(Hiruhileko amaieran eta ikasturte amaieran aztertzeko adierazleak)

 

 

 

 

ESKOLA KIROLA BATZORDEA (batzorde mistoa)

Partaideak:

 

Irakasleak: Iraitz (Ikasketa burua-LH tutorea) , Ibon (berezilaria) eta Ustaritz (PT).

Gurasoak: Eneko.

Kultur etxeko arduraduna: Lurdes

Eguna, ordua, maiztasuna:

 

Beharren arabera (zehazteke)

Ikasturterako helburuak:

 

Eskola kiroletako partaidetza eta antolaketa bideratzea.

Metodologia ( zer landu, zein gidoi jarraitu):

Eskola kiroletako proposamenak aztertu eta landuko dira, familia guztietara heltzeko bideak eginez

Aurre ikusitako ekintzak:

 

Taldeak, entrenatzaileak, entrenamendu saioak,  desplazamenduak, … antolatzen lagundu.

Eskola kiroletako ekintza desberdinak aztertu eta proposamenak egin.

Ebaluazioa

(Hiruhileko amaieran eta ikasturte amaieran aztertzeko adierazleak)

Ea eskola kiroletako partaidetza eta antolaketa bideratzen duen.

 

JANGELA BATZORDEA (batzorde mistoa)

Partaideak:

 

Eider (zuzendaria), Ibone (Jangelako arduraduna), jangelako langileak eta gurasoak.

Eguna, ordua, maiztasuna:

 

Urtean bi bilera

Ikasturterako helburuak:

 

- Jangelaren funtzionamendua begiratu

- sortzen diren beharrei erantzuna eman

Metodologia ( zer landu, zein gidoi jarraitu):

 

- Funtzionamenduko atal ezberdinak errepasatu jangelako arduradunaren gidoia jarraituz

Aurre ikusitako ekintzak:

 

- Funtzionamenduaren errepaso eta ebaluazioa egin

Ebaluazioa

(Hiruhileko amaieran eta ikasturte amaieran aztertzeko adierazleak)

 

- funtzionamendua gainbegiratu da

- sortu diren beharrei erantzun zaie

 

JAI BATZORDEA (batzorde mistoa)

Partaideak:

Irakasleak: Iraitz (Ikasketa burua-LH tutorea), Belen (HH tutorea) eta Larraitz (musika irakaslea).

Ikasleak: Iradi, Enare eta Ekhi.

Gurasoak: Itsaso eta Naiara.

Udaletxeko ordezkaria: Jone

Eguna, ordua, maiztasuna:

 

Hilean behin, asteartetan 16:10

Ikasturterako helburuak:

Jai eta egun berezietarako proposamenak egin eta antolaketa bideratzea.

Metodologia:

 

Aurreko ikasturtetako antolaketen funtzionamenduak begiratuko dira eta proposamen berriak aztertu eta landuko dira.

Aurre ikusitako ekintzak:

 

Euskararen eguna (abenduak 3) (euskara batzordearekin), Olentzero eta mari domingiren ongi etorria eta ekitaldia (abenduak 22) Emakumeenganako indarkeriaren aurkako nazioarteko eguna (Azaroak 22), Santa ageda eguna (otsailak 4), Iñauteriak (otsailak 12),  Emakumearen nazioarteko eguna (martxoak 8), eta LGTBIQ fobiaren aurkako eguna ANIZTASUNAREN ALDEKO EGUNA (maiatzak 15). Sortu daitezkeen beste jai edo egun bereziak.

*Sortu daitezkeen beharren arabera, aurreikusitako ekintzaren bat moldatu ahalko da.

Ebaluazioa

(Hiruhileko amaieran eta ikasturte amaieran aztertzeko adierazleak)

Ea jai eta egun berezietarako proposamenak egiten dituen eta antolaketa bideratzen duen.

 

 

 EUSKARA BATZORDEA (batzorde mistoa)

Partaideak:

Irakasleak: Igone (idazkaria-HH tutorea), Goiatz (HH tutorea) eta Miren (LH tutorea).

Gurasoak: Amaia S.

Ikasleak: Nora eta Amezti.

Eguna, ordua, maiztasuna:

 

Hilean behin, asteartetan 17:10

Ikasturterako helburuak:

 

-Euskararen eguna antolatzea

-Atariko ordurako euskarazko jolasak prestatzea (soka-salto, esku-jolas…)

-Kortxoa edo zerbait jarri, euskarari lotua eta bertan hainbat gauza (esaerak, berriak… ) jartzeko aukera eman (irakasle, ikasle, guraso…)

-Euskararen erabilera indartu eta bultzatzea.

Metodologia ( zer landu, zein gidoi jarraitu …):

 

Proposamenak prestatuko ditugu eta ondoren ziklo ezberdinetan  azalduko ditugu. Erabakitakoa aurrera eramango dugu lan ezberdinak eginez ( materiala prestatu, ekintza antolatu… )

Aurre ikusitako ekintzak:

 

-Euskararen eguna ospatzea (abenduak 3an)

-Kortxoaren erabilera.

Ebaluazioa

(Hiruhileko amaieran eta ikasturte amaieran aztertzeko adierazleak)

 

-Euskararen egunean euskal abestiak abestuz euskal kulturara gerturatzeko aukera izan dugu.

-Kortxoaren erabilerarekin euskal esaera, lelo, abesti, istorio nahiz berri ezberdinak ezagutzeko aukera izan dugu.

-Ekintza ezberdinak burutuz, euskara indartu eta bultzatu dugu.

 

 

ELKARBIZITZA BATZORDEA

Partaideak:

 

Aitziber (aholkularia), Lorena (LH tutorea) eta Esti (ALE).

Eguna, ordua, maiztasuna:

 

Hilean behin, astetartetan 16:10

Ikasturterako helburuak:

 

Elkarbizitzaren inguruko jarduerak antolatu

Metodologia ( zer landu, zein gidoi jarraitu):

 

Parte hartzaile ezberdinen ekarpenak jaso eta pixkanaka proposamen hoiek aurrera eramaten  saiatu

Aurre ikusitako ekintzak:

 

 

Ebaluazioa

(Hiruhileko amaieran eta ikasturte amaieran aztertzeko adierazleak)

 

 

 

 

KULTUR ARTEKOTASUN BATZORDEA (batzorde mistoa)

Partaideak:

 

Irakasleak: Eider (zuzendaria-LH tutorea), Maite (HH tutorea) eta Nekane (berezilaria).

Ikasleak: Ezki eta Mohammed.

Gurasoak: Margari, Alaitz eta Maddalen.

Udaletxeko ordezkaria: Jone

Etxekoneko elkartea: Karmen eta Mila.

Eguna, ordua, maiztasuna:

 

Hilean behin, asteartetan 17:00tan.

Ikasturterako helburuak:

 

Elkarbizitza eta Kultur artekotasunaren inguruko jarduerak antolatu

Metodologia ( zer landu, zein gidoi jarraitu):

 

Parte hartzaile ezberdinen ekarpenak jaso eta pixkanaka proposamen hoiek aurrera eramaten  saiatu

Aurre ikusitako ekintzak:

 

. Euskara errefortzuak berriro martxan jarri

. “Familia laguna”-ren anteko ekimenen bat martxan jarri

. Liburutegi tutoritzatua martxan jarri boluntarioekin

. Sendabelarren inguruko egitasmoa aurrera eraman herrian eta eskolan

Ebaluazioa

(Hiruhileko amaieran eta ikasturte amaieran aztertzeko adierazleak)

. Euskara errefortzuak martxan jarri dira

. “familia laguna” ekimena martxan jarri da

. Liburutegi tutorizatua martxan jarri da

. Sendabelarren inguruko egitasmoa burutu da

 

TUTORETZA BATZORDEA

Partaideak:

 

 Garazi (LH tutorea), Ainhoa (LH tutorea) eta Izaskun (HH tutorea).

Eguna, ordua, maiztasuna:

 

Hilean behin, asteartetan 16:10.

Ikasturterako helburuak:

 

 

Metodologia ( zer landu, zein gidoi jarraitu):

 

 

Aurre ikusitako ekintzak:

 

 

Ebaluazioa

(Hiruhileko amaieran eta ikasturte amaieran aztertzeko adierazleak)

 

 

 

BIZIKASI batzordea (irakasleak)

Partaideak:

 

Eider (Zuzendaria), Iraitz (Ikasketa burua), Aitziber (aholkularia) eta Garazi (LH tutotea).

Eguna, ordua, maiztasuna:

 

 

Ikasturterako helburuak:

 

- eskola komunitateari BIZIKASIren berri eman

- Eskolan gerta daitezkeen jazarpen kasuak edo ustezko kasuak edo susmoak landu

- Irakasle taldearen edo familien eskaerei erantzun

- Prebentzioa landu

Metodologia ( zer landu, zein gidoi jarraitu):

 

- Iristen diren kasuei erantzuna eman eta prebentzio jarduerak antolatu

Aurre ikusitako ekintzak:

 

- Komunitatea informatu

- Eskaerei erantzun

- Prebentzioa lantzeko jarduerak edo baliabideak eskura jarri

Ebaluazioa

(Hiruhileko amaieran eta ikasturte amaieran aztertzeko adierazleak)

 

- eskola komunitatea informatu da