Batzordeak

 

 

 

KANPO ESPAZIOAREN BATZORDEA (batzorde mistoa)

Partaideak:

 

Eider, Iñigo, Aratz, Araitz, Aloña eta Estitxu eta ikasleak

Eguna, ordua, maiztasuna:

 

Noizean behin, astelehena 15:15-16:00

Ikasturterako helburuak:

 

Jolastokia seguru eta inklusiboa bilakatzea. Esperimentazioa eta sormena bultzatuko duena.

Metodologia:

 

Komunitate osotik jasotzen diren proposamenak aztertu eta aurrera eraman.

Aurre ikusitako ekintzak:

 

Joan zen ikasturtean bukatu gabeko lanak: txabola, agertokia, lurra pintatzea… eta sortzen direnak.

Ebaluazioa:

(Hiruhileko amaieran eta ikasturte amaieran aztertzeko adierazleak)

 

Ea jolastokia segurua eta inklusiboa den.

Ea esperimentazioa eta sormena bultzatzen duen.

 

 

ESKOLA KIROLA BATZORDEA (batzorde mistoa)

Partaideak:

 

Ibon irakaslea, zuzendaritzako kide bat, Xabi, Eneko, Araitz, Lurdes

Eguna, ordua, maiztasuna:

 

Beharren arabera (zehazteke)

Ikasturterako helburuak:

 

Eskola kiroletako partaidetza eta antolaketa bideratzea.

Metodologia ( zer landu, zein gidoi jarraitu):

Eskola kiroletako proposamenak aztertu eta landuko dira, familia guztietara heltzeko bideak eginez

Aurre ikusitako ekintzak:

 

Taldeak, entrenatzaileak, entrenamendu saioak,  desplazamenduak, … antolatzen lagundu.

Eskola kiroletako ekintza desberdinak aztertu eta proposamenak egin.

Ebaluazioa

(Hiruhileko amaieran eta ikasturte amaieran aztertzeko adierazleak)

Ea eskola kiroletako partaidetza eta antolaketa bideratzen duen.

 

JANGELA BATZORDEA (batzorde mistoa)

Partaideak:

 

Jangelako arduraduna, zuzendaria, langileak, gurasoak

Eguna, ordua, maiztasuna:

 

Urtean bi bilera

Ikasturterako helburuak:

 

- Jangelaren funtzionamendua begiratu

- sortzen diren beharrei erantzuna eman

Metodologia ( zer landu, zein gidoi jarraitu):

 

- Funtzionamenduko atal ezberdinak errepasatu jangelako arduradunaren gidoia jarraituz

Aurre ikusitako ekintzak:

 

- Funtzionamenduaren errepaso eta ebaluazioa egin

Ebaluazioa

(Hiruhileko amaieran eta ikasturte amaieran aztertzeko adierazleak)

 

- funtzionamendua gainbegiratu da

- sortu diren beharrei erantzun zaie

 

 

JAI BATZORDEA (batzorde mistoa)

Partaideak:

Iraitz (LH), Mirari (LH), Nerea (musika eta LH), Belen (HH) eta 2 guraso

Eguna, ordua, maiztasuna:

 

Beharraren arabera.

Asteartetan 14:15-15:15

Ikasturterako helburuak:

Jai eta egun berezietarako proposamenak egin eta antolaketa bideratzea.

Metodologia:

 

Aurreko ikasturtetako antolaketen funtzionamenduak begiratuko dira eta proposamen berriak aztertu eta landuko dira.

Aurre ikusitako ekintzak:

 

Euskararen eguna (abenduak 3) (euskara batzordearekin), Olentzero (abenduak 20) Emakumeenganako indarkeriaren aurkako nazioarteko eguna (Azaroak 22), Santa ageda eguna (otsailak 4), Iñauteriak (otsailak 21),  Emakumearen nazioarteko eguna (martxoak 8),  LGTBIQ fobiaren aurkako eguna ANIZTASUNAREN ALDEKO EGUNA (maiatzak 15) eta eskolako festa (ekainak 19).

*Sortu daitezkeen beharren arabera, aurreikusitako ekintzaren bat moldatu ahalko da.

Ebaluazioa

(Hiruhileko amaieran eta ikasturte amaieran aztertzeko adierazleak)

Ea jai eta egun berezietarako proposamenak egiten dituen eta antolaketa bideratzen duen.

 

 

 EUSKARA BATZORDEA (batzorde mistoa)

Partaideak:

IÑIGO, GOIATZ  (ikasturtean zehar behar bada gurasoak, ikasleak …)

Eguna, ordua, maiztasuna:

 

ASTEARTEA. 14:15-15:00(3 astez behin eta beharra dagoenetan)

Ikasturterako helburuak:

 

-Euskararen eguna antolatzea

-Atariko ordurako euskarazko jolasak prestatzea (soka-salto, esku-jolas…)

-Kortxoa edo zerbait jarri, euskarari lotua eta bertan hainbat gauza (esaerak, berriak… ) jartzeko aukera eman (irakasle, ikasle, guraso…)

-Euskararen erabilera indartu eta bultzatzea.

Metodologia ( zer landu, zein gidoi jarraitu …):

 

Proposamenak prestatuko ditugu eta ondoren ziklo ezberdinetan LH (Iñigo) eta HH (Goiatz)n azalduko ditugu. Erabakia aurrera eramango dugu lan ezberdinak eginez ( materiala prestatu, ekintza antolatu… )

Aurre ikusitako ekintzak:

 

-Atari garaian jolasak egitea.

-Euskararen eguna ospatzea (abenduak 3an)

-Kortxoaren erabilera.

Ebaluazioa

(Hiruhileko amaieran eta ikasturte amaieran aztertzeko adierazleak)

 

-Atariko ordurako euskal jolasak burutuz gozatu dugu.

-Euskararen egunean euskal abestiak abestuz euskal kulturara gerturatzeko aukera izan dugu.

-Kortxoaren erabilerarekin euskal esaera, lelo, abesti, istorio nahiz berri ezberdinak ezagutzeko aukera izan dugu.

-Ekintza ezberdinak burutuz, euskara indartu eta bultzatu dugu.

 

 

 

 

ELKARBIZITZA BATZORDEA (batzorde mistoa)

Partaideak:

 

Eider, Ixiar, Margari, Karmen (etxekone), Mila (etxekone), Khadija (gurasoa), Alaitz (gurasoa), Jone (zinegotzia)

Eguna, ordua, maiztasuna:

 

Beharren arabera.

Astelehenetan 17:15-18:00

Ikasturterako helburuak:

 

Elkarbizitza eta Kultur artekotasunaren inguruko jarduerak antolatu

Metodologia ( zer landu, zein gidoi jarraitu):

 

Parte hartzaile ezberdinen ekarpenak jaso eta pixkanaka proposamen hoiek aurrera eramaten  saiatu

Aurre ikusitako ekintzak:

 

. Euskara errefortzuak berriro martxan jarri

. “Familia laguna”-ren anteko ekimenen bat martxan jarri

. Liburutegi tutoritzatua martxan jarri boluntarioekin

. Sendabelarren inguruko egitasmoa aurrera eraman herrian eta eskolan

Ebaluazioa

(Hiruhileko amaieran eta ikasturte amaieran aztertzeko adierazleak)

. Euskara errefortzuak martxan jarri dira

. “familia laguna” ekimena martxan jarri da

. Liburutegi tutorizatua martxan jarri da

. Sendabelarren inguruko egitasmoa burutu da

 

 

BATZORDE PEDAGOGIKOA (irakasleak)

Partaideak:

 

IRAITZ, AHOLKULARIA, MAITE eta GARAZI

Eguna, ordua, maiztasuna:

 

ASTELEHENERO. 11:30-12:30

Ikasturterako helburuak:

 

-Metodologiaren arlo ezberdinak aztertu.

-Jasangarritasun irizpideak berrikusi.

- Ebaluaketa, erregistroak  eta  ebaluaketa tresnen azterketa eta hausnarketa bultzatu

- Gelatik kanpora ateratzearen inguruko lanketa

Metodologia ( zer landu, zein gidoi jarraitu):

 

Aurre-ikusitako gaiak landu atalez atal eta irakasle taldeari lanketa proposatu

Aurre ikusitako ekintzak:

 

- Irakasleen artean batzordearen helburuak diren gaien lanketa antolatu astez aste

Ebaluazioa

(Hiruhileko amaieran eta ikasturte amaieran aztertzeko adierazleak)

 

- metodologiaren arlo ezberdinak landu dira

- jasangarritasun irizpideak berrikusi dira

- ebaluazioaren inguruko hausnarketa egin eta erabakiak hartu eta ezarri dira

- Ikasleak geletatik ateratzen dira hainbat ekintza egitera

 

 

KALITATE BATZORDEA (irakasleak)

Partaideak:

 

IRAITZ, MAITE, EIDER

Eguna, ordua, maiztasuna:

 

15ean behin, astelehen arratsaldean

Ikasturterako helburuak:

 

- Kalitateko dokumentuak errepasatu

- Kalitatearen funtzionamendua ikasi eta irakatsi

Metodologia ( zer landu, zein gidoi jarraitu):

 

- Dokumentuz dokumentu joan, denak errepasatze

Aurre ikusitako ekintzak:

 

Ahalik eta dokumentu gehien errepasatu kalitatean

Ebaluazioa

(Hiruhileko amaieran eta ikasturte amaieran aztertzeko adierazleak)

 

- Kalitatean hainbat dokumentu errepasatu dira

- Kalitatearen funtzionamendua ikasi da

 

BIZIKASI batzordea (irakasleak)

Partaideak:

 

Zuzendaria, Ikasketa burua, aholkularia, Iñigo, Izaskun

Eguna, ordua, maiztasuna:

 

3 astean behin

Ikasturterako helburuak:

 

- eskola komunitateari BIZIKASIren berri eman

- Eskolan gerta daitezkeen jazarpen kasuak edo ustezko kasuak edo susmoak landu

- Irakasle taldearen edo familien eskaerei erantzun

- Prebentzioa landu

Metodologia ( zer landu, zein gidoi jarraitu):

 

- Iristen diren kasuei erantzuna eman eta prebentzio jarduerak antolatu

Aurre ikusitako ekintzak:

 

- Komunitatea informatu

- Eskaerei erantzun

- Prebentzioa lantzeko jarduerak edo baliabideak eskura jarri

Ebaluazioa

(Hiruhileko amaieran eta ikasturte amaieran aztertzeko adierazleak)

 

- eskola komunitatea informatu da